کسب درآمد آسان از اینترنت

درامد زایی آسان و رایگان از اینترنت باروشهای علمی و عملی و تست شده

کسب درآمد آسان از اینترنت

درامد زایی آسان و رایگان از اینترنت باروشهای علمی و عملی و تست شده

درامد زایی آسان و رایگان از اینترنت باروشهای علمی و عملی و تست شده

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
  • ۰
  • ۰

58585#*6655*

نحوه کسب درآمد از آی نوتی

شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری آی نوتی (iNoti) ، در راستای توسعه بازاریابی دیجیتال، شرایطی را فراهم کرده است تا علاوه بر ارائه خدمات آی نوتی، کارآفرینی در حوزه بازاریابی کرده باشد.
نحوه عمکرد سیستم آی نوتی به گونه ای است که هر کدام از کاربران حقیقی یا حقوقی پس از ثبت نام رایگان در سامانه آی نوتی، بتوانند به عنوان یک "بازاریاب" فعالیت کنند.
بازاریاب های آی نوتی با معرفی خدمات و محصولات آی نوتی می‌توانند کسب درآمد از آی نوتی داشته باشند.
پس از معرفی و فروش خدمات به یک فرد به عنوان خریدار ، و بهره مندی وی از امکانات و خدمات سایت، به منظور جلوگیری از ایجاد شائبه، آی نوتی، اجازه بازاریابی و مشارکت در امر فروش محصولات را به فرد معرفی شده(خریدار) در آن موقعیت را نخواهد داد و فرد معرفی شده صرفا به عنوان خریدار و مشتری محصولات به آی نوتی معرفی شده است و فقط در آن موقعیت (به عنوان کسب و کار) می‌تواند از محصولات و خدمات سایت به عنوان مشتری بهره‌مند گردد.

برای ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام نمایید تا کد معرف رو براتون ارسال کنم ویا برای راهنمایی کامل ،کلمه ویرا رو به 50005050 ارسال نمایید.

ارتباط باما در تلگرام : mr3eeed@

             

 

  • ۹۸/۱۱/۲۳
  • saeed jafari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی